onsdag 11 april 2012

tiodagarkvar


Idag är det tio dagar kvar till min beräknade födsel. Vilket betyder att i morgon så är det 9 dagar kvar...och det är ENSIFFRIGT!! Jag ska precis vagga mig neråt till MVC för mitt sista besök. Promenaden upp får vi väl se hur den går. Jag tror jag kommer lyxa till det med att ta bussen upp för backarna. Inte lika lätt som det var för några veckor sedan.
Det rör sig konstant i min mage känns det som. Jag kan känna små fötter puta ut på höger sida väldigt ofta. 
I måndags så var jag på möhippa och fick fruktansvärt ont i ryggen. Kan det vara små förvärkar måntro?? Jag har precis bokat min examination för engelskan. Det blir nu den 18de. Så jag tycker bebisen får ta och hålla sig där inne tills efter det.
Puss och kram från oss!

4 kommentarer:

  1. Jag har också fötter i höger sida! Eller Fot snarare sagt, var den andra fossingen håller hus har jag ingen aning om? Haha. Toki gissar på att bebis har en stark höger och blir vår nästa Zlatan (jugge du vet..) LYCKA TILL sista stunden, lova att höra av dig så fort nått händer!! <3

    073 500 20 78 (för BB-mms ;) )

    SvaraRadera
  2. Haha, ja fot menar jag också. Den andra foten är säkert den som sparkar mig i ryggen hela tiden eller mitt höftben! :) ont men mys! <3 jag lovar att skicka bb mms. LYCKA TILL själv :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. mina värkar började i ryggen, så det kan det nog va. gud va spännande jag dööööör !!! vi längar efter den lilla :) puss

    SvaraRadera
  4. Jag längtar me :) Så mysigt det kommer bli med en liten bebis här hemma!

    SvaraRadera