måndag 3 september 2012

Emilia Laura Edith Nedolugina Vahlby

Först och främst: Nej, jag är inte på smällen igen. Ser bara ut så på bilderna!Jisses vilket underbart dop. Det vart en fantastisk dag med många fina människor. Och vilken HETTA! Solen brassade på som aldrig förr. Jag höll på att svättas ihjäl under ceremonin. Det var svårt att hitta bilder där jag inte torkar svetten ur pannan haha. John Andersson är prästen som döpte henne (samma präst som vigde mig och David för exakt ett år sen) Hör och häpna: Han uttalade hennes namn RÄTT! Han är en underbar präst och jag rekommenderar han varmt. Till dopfikat serverades stora kanelbullar, rulltårta och en frusen moussetårta. ÅH MUMS! Jag vill bara skryta lite också: Den rosa-lila flaggvimpeln har JAG gjort. färdigskrytet.





















TACK TILL:
Ett stort tack till Karin & Annah som ställde upp att vara gudmödrar till den lille tjejen. Vi är er evigt tacksamma. Jag vet att ni, som alla andra i våran närhet, kommer att förgylla Emilias liv nått enormt.
Ett varmt tack till er alla för att ni ville dela denna dag med oss och för de fina gåvorna och alla fina ord som Emilia fick på sin dag.
Även ett stort tack till min mamma Linda & Mathilda som sjöng så fint så tårarna spröt.
Mathilda sjöng "Your song" vilket var samma låt som spelades på vårat bröllop och mamma Linda sjöng "Älska mig"
Nej nu måste jag sluta skriva innan tårarna börjar spruta igen. Tack och Hej.
Tack LEVA KUNGSLADOR för att ni är underbara!



3 kommentarer:

  1. Härligt med dopbilder. Så söt dotter ni har!

    SvaraRadera
  2. ÅH så fint alltihopa, du, Emilia och dopet. Wow! Hoppas att jag kan få till det lika bra om 2 veckor! Tänkte för 1 sekund "prästen kunde uttala hennes namn? Emilia är väl inte så svårt?" Sen fattade jag.. Haha. PUSS

    SvaraRadera
  3. Sååå fint ni hade det för er lilla sessa! <3

    SvaraRadera