tisdag 8 januari 2013

ATT VARA FLYGRÄDD

Flygrädd? Jag? JA!! Jag trodde att våran jorden runt resa skulle bota den, men icke, det blev VÄRRE! Jag har gått och längtat och längtat efter dagen då skulle få åka iväg till Irland för att fira jul, men oj oj oj va nervös jag har varit över flygresan. Det är ju en sak om jag dör i en flygolycka, men att behöva sitta där på planet och vara orolig för ens lilla bebis OCKSÅ!! 
Men, som vanligt så gick allt bra. Emilia var hur lugn som helst och sov och lekte både på visby flighten och arlanda flighten. Vi lämnade våran vagn hemma och Emilia fick resa i bärselen, vagn skulle vi få låna av Davids syster viket jag djupt ångrar nu. dåligastevagnenihelavärlden!
Som vanligt när vi kom "hem" så var bordet dukat med en massa godingar. Vi åt medans Emilia möttes av bästa julpyntade lekhörnan. 






Kusinerna sitter och myser. Som Isabella har pratat om och längtat efter Emilia - "Mila" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar