tisdag 31 januari 2012

Minusgrader



Det blev en helt underbar dag för en lång promenad i solen med min man. Kallt och friskt, det gillar vi. Jag märker för var dag som går att hastigheten minskar. Ibland säger magen ifrån och då får jag snigla mig fram. Men promenader i detta fina underbara väder får man bara inte missa så jag lyssnar på magen och går i den takt som funkar.
Vi fick "hemmagjord" kajp av min mor, så middagen ikväll var inte så svår att komma på. Kajpsoppa med parmesansticks. Receptet vi använde kan ni hitta här
Idag har vår lilla bebis sparkar hej vilt, favoritstället idag var min urinblåsa, vilket slöt med många besök på äckliga offentliga toaletter! Men vad ska man göra dah?

3 kommentarer:

  1. I'm impressed, I must say. Rarely do I come across a blog that's both educative and
    amusing, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The problem is an issue that too few men and women are speaking intelligently about. I'm very happy that I found this during my hunt for something regarding this.
    Here is my webpage how to make an app

    SvaraRadera
  2. I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at
    this web page is in fact fastidious.
    my site :: direct download movies

    SvaraRadera
  3. Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
    When I look at your website in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!

    Other then that, excellent blog!
    My web site :: http://immobilienalanya.net/

    SvaraRadera