onsdag 27 juni 2012

första doktorsbesöket


Häng med mormor resulterar alltid med god sömn och stora bajsblöjor. (Idag den största någonsin, för den som vill veta) Mormor var även med på läkarbesöket idag. Lena, min vanliga sjuksköterska som jag älskar var på semester, så jag fick en tråkig gammal tant i stället och en doktor som säkert var yngre än jag...inte för att det spelar roll. Men när jag tänkte mig första läkarbesöket så tänkte jag: doktor, gammal, gubbe. Och fick en Doktor, ung, flicka. Moderna tider, I like! 

Chillin' with granny always results in a long sleep and big poo-diapers. (today, the biggest one. For whoever wants to know) Granny was with us for the first doctors appointment today. Lena, my usual nurse who we love, was on vacation so we got a sourkrout for a nurse today and the doctor was probably younger than me. Not really what i was thinking when I imagined the first doctorsappointment. I thought: Doctor, old, man. We got: Doctor, Young, girl. Modern times, i like!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar