tisdag 19 juni 2012

mys..? va e de?




Mys-dag? Nja, det blev allt annat än en mys-dag kan jag lova. Hon sov som en ängel på natten, vaknade runt 10.30. Det var konstant matning, blöjbyte och en sur liten bebis. Ingenting jag gjorde hjälpte. Man känner sig på något sätt hjälplös och värdelös. Kramar, pussar, nappen, kärlek, vaggvisor, blöjbyte, klädbyte, vaggan, soffan, mamma...INGENTING gick, förutom tutten....när den var i munnen! Det hjälpte inte heller när grannen dunkade musik hela dagen, mitt huvud = mos! Kl 17.15 så somnade hon äntligen i min famn, och det gjorde jag med. David kom hem runt 18.00 och Emilia vaknade igen...! David försökte trösta henne. Då började jag lipa. David kom och tröstade mig. Emilia började lipa, han fick trösta henne igen...and so on! Lilla sötnosen somnade kl 23.00 och sov till kl 06.00 i morse! Men det var gårdagen, jag blickar framåt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar