lördag 24 mars 2012

vecka trettiosju



Jag, som ni även kan se, känner mig väldigt stor just nu. Jag har precis gått in i vecka 37 (36+0) Bebisen är ca 47cm lång och väger strax under 3 kg. Jag känner att trycket ner i buken har ökat, sparkarna är otroligt starka och det är ofta jag inte ens kan sitta ner för känslan av att mina revben ska gå sönder. Det sparkas mest på höger sida och det kittlar också. ÅHH min stackars blåsa!! Ja, jag går och kissar stup i kvarten. Jag är otroligt trött på eftermiddagen. Får jag inte sova middag så kan jag lova att jag slocknar runt sju tiden på kvällen utan problem.
Idag har jag köpt täcke och kudde till vaggan som vi snart ska få hem, som jag nu kom på att jag måste blogga om!! Det är nämligen min pappa som är mästarsnickaren i familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar