lördag 5 maj 2012

dag fjorton

Jaha...bebisen är välgräddad. TVÅ veckor har gått sedan den 21 April. Jag längtade ihjäl mig då, vad tror ni jag gör nu?? Idag vaknade vi båda väldigt tidigt igen. Jag är rastlös varje dag och måste hitta på saker. Jag kan inte bara sitta hemma och glo, vänta och sucka. Idag bestämde vi oss för att köpa med oss lite grill-gott och ta en roadtrip till Fröjel. Hem till underbara pappa. Alltid lika mysigt att vara där, speciellt på våren när solen skiner, tulpanerna blommar och träden är fulla med knoppar. Men mest av allt så märks det att det är vår när pappa har nått nytt bygg-projekt på gång. 
Medans pappa och David snackar om ishockey och grabb-grejer så passade jag på att steka lite i solen. 
Ännu kan det ta några dagar. Men jag tappar inte hoppet. 
SNART är det dags!



Sidan av magen = lilla foten sticker ut. 
Det börjar liksom bli trångt där inne och jag hoppas att bebisen kan inse det snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar