torsdag 31 maj 2012

häromdagen


Häromdagen så var jag på en liten bebisträff i underbara Almedalen. Solen sken, helt underbart. Längs med muren satt vi, tre småbarnsmammor, med våra små älsklingar. Bebisprat?...JA! Det är helt underbart att få dela med sig av sina tankar kring det nya livet som förälder. Det bästa tipset jag fick var ESSKA NAPPEN!
Lilla Emilia är nämligen bäst på att snutta men hatar nappen, hon liksom nästan kräks varje gång man testar! Visst är det underbart att ha henne i famnen och låta henne snutta, men ibland så känner jag att det är det enda jag gör på dagarna. Degar på soffan med tutten i vädret! Så fick jag tips om att Esska nappen ska vara bättre för dom som inte riktigt kan ta dom andra napparna. På vägen hem gick jag förbi HM och hittade denna napp. Hon tog den med en gång! HALELUJA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar