torsdag 3 maj 2012

en enorm längtan

Vi båda vaknade kl 5.50 i morse. Nej, ingen bebis inatt heller. Det är bara att kliva upp, äta frulle och läsa tidningen. Vi har strosat runt i affärer. Köpt dynor till stolarna på balkongen och såklart vart på MVC koll.
Det var ett ganska jobbigt möte. Misstro mig inte, ALLT ser bra ut. Bebisen mår toppen där inne. Blodtryck bra, hjärtljud bra, järnvärde bra, ALLT bra. Men jag fick en tid till igångsättning vilket var jobbigare än jag trodde. Har vart lite depp hela dagen, vet inte varför. Jag menar, vi vet ju nu ungefär när vi får se vår bebis. Men jag vill ju att det ska komma naturligt. Bebisen har ju ännu tid att komma ut vilket jag innerligt hoppas på. Men jobbigt var det iaf. Jag har bestämt mig för att hålla datumet hemligt och hoppas att ni förstår <3
Nu ska jag bara njuta av resten av dagen, tänka positivt och mysa med min underbara man som har varit en guldgruva för mig under graviditeten med otroligt många komplimanger, kramar & pussar. 
Mitt deppiga humör omvandlades fort till gott humör när vi bestämde oss för att luncha och dricka gott kaffe i solen vid Leva Kungslador!
Nu ska jag förbereda lite rabarbersaft. MUMS!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar