onsdag 15 februari 2012

en liten träff

Idag har jag vart på en gravidfika som det så fint kallas.
4 stora magar samlade runt ett bord med en massa härliga gosaker. Att prata graviditet med sina nära och kära kan vara något som man själv tycker känns normalt. Men egentligen, hur intressant är det att lyssna på någon som timme efter timme pratar om ömma bröst, hormoner, förälrapenning och antalet gånger man måste gå på toaletten varje natt för att kissa alla sina 2 droppar?! Till en viss gräns kan det säkert vara intressant. Men idag tog jag i alla fall steget att pallra mig till fiket för att träffa dessa moms to be. Det var väldigt intressant. Jag kände att jag fick mycket i utbyte av dom andra. Många tips och intressanta berättelser. Jag hoppas på en till träff nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Erika Högberg1 mars 2012 kl. 20:33

    .... en mamma ;)
    eller på väg att bli :) vi älskar att prata om allt som har med graviditet och bebis att göra, även om vissa detaljer börjar bli svårt att minnas om graviditeten... det var ju ett tag sen ;) lycka till @-}-

    SvaraRadera