tisdag 21 februari 2012

gratis är gott

Som sagt, gratis är alltid gott. Den grå-randiga bodyn fick jag helt gratis. Det enda jag behövde göra var att bli medlem i "allt för föräldrar" Så skickar dom hem en tidning och en kupong så man kan hämta ut sin body på KappAhl. Dessutom får man 25% rabatt på ett till plagg. Jag passade dessutom på att bli medlem i KappAhl och fick då ytterligare en värdecheck på 50:-
Den beiga bodyn var på rea, 50:- så den valde vi för checken. Den vita koftan med ränder köpte vi med 25% rabatt. (byxorna hörde till så vi köpte dom med) Så allt detta för endast 154:-!




Jag har skickat efter några andra roliga startpaket också. Om ni är intresserade så länkar jag till några av dom jag jag tyckte om.
--Allt för föräldrar
--Apoteksgruppen - baby to be
--Liberos startväska
--Babyproffsen - babyboxen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar